Friday, November 12, 2010

kerinduan :')

assalamualaikum :)

abg bru lpas tgk movie dgn roomate2 abg. aerie pun ada jgk. ktorg tgk cter hantu indon, keramat! bes la jgk cter dia. dari aku muntah mengadap manual costing, baik aku tgk movie kan? bdak2 uitm mesti setuju dgn aku. kecuali roomate ak si fiqry. dia memg makan buku, minum buku, semua buku. kot la klau buku bole makan, memg gemok la mamat nie. asal g kedai tomyam, memg dia order buku goreng tepung la kan? yg aku nie mempromote si fiq dah knape? haishh~ tgk movie memg xtvt wajib ktorg. aku rse semua bdak uitm akn tgk movie secara berjemaah. yg movie satu kaler pun tabah je tgk ramai2. pastu gie toilet pun ramai2. ckap nak beron, padahal... :)

haa, entry kali nie mcm nak syahdu skit. nak cter psal kenangan dduk kat kolej kediaman di uitm pahang nie. ye lar abg nak blah dah lg 3 hari. next sem dah kne duk lua. mne dpat hostel. bg chance kat bebudak baru plak. kesian, bru nak idop. oke, aku duk kat kolej nie dari part 1 sampai la part 5. mesti la byk bnda jadi kan? aku nie plak tak reti duk diam. mcm2 ak buat. *oke, itu tipu* tak kesah la. yg penting aku sedih. sgt sedih. sedih la jgk. bole la nak ckap sedih. kesimpulannya, aku memg sedih, tak tipu.

mse part one aku roomate dgn wan. tp, mse tu aku tak rapat sgt dgn wan. sebab kelas ktorg tak sme. tp, aku oke je dgn dia. aku pun jarang duk bilik, selalu lepak bilik boss dgn jijol. duk la kat situ. bilik aku, aku buat mcm four seasons. nak mandi bru aku balik. so, tak byk sgt kenangan kat situ. yg penting, kat bilik boss bole belaja mcm2. bahasa jepun la, filipina la. belaja ilmu ghaib la. aku selalu la melangok dgr cter boss nie. sbb mse tu xde laptop lg. klau dah ad, gudbye la boss! oke, itu sumpah jahat. tapi bnda yg paling aku ingat, bila jijol kne prank call dgn zaki. mintak postpone hantar assignment ye bang? haa, memg dpat la kan?? sumpah kelaka..

part 1 sampai part 5 bnda sme berulang.. antara aktiviti faveret..

DTG BILIK ORG, TNYE ADA GOSSIP BRU KE TAK. YG PENTING KUNCI PINTU :)

KUMPUL RAMAI2, PASTU BUAT LAWAK BODO :)

BEGADO DAN BERSELISIH PAHAM :(

MASAK AIR DAN MKAN MAGGIE :0

STUDY SAMBIL GELAK2 MENGUTUK ORG :)

MEMBAHAN2 :0

PEGI DINING RAMAI2 :)

TGK MOVIE PELBGAI GENRE BERJEMAAH. TGK MOVIE YG SATU KALER, SORG2 :)

TIDOOOOOOOOOOO :)

MENJERIT2 :0

DAN BERMACAM2 LAGI KAN KORG? :')

haihh~ mesti korg yg tgh baca akn menambah2 kat list aku nie kan? sedih wei. dah nak blah dah. rse mcm nak stay je kat kolej nie. duk lua bosan la. lifeless! tapi nak buat camner, kolej nie bkan bapak aku yg punya mahupun ahmad albab yg punya. tapi, uitm punya. pi mampuih dia la nak buat lagu mna!
janji duit mkn masuk tiap2 bulan oke?

2 tahun setengah duk kat dalam nie, memg best. walaupun tak mcm 4 seasons tapi aku bahagia je. rasa disygngi. lepas nie dah takde da abg jual nasi lemak door-to-door. lepas nie duk umah sewa, org buat gores dan menang, memg aku gores muka dia. =.='

so, dikesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kat roomate2 ak yg dari part1 sampai part5. halalkan mkan minum. halalkan sabun basuh, shampoo, colgate dan bermcm2 lgi. yg berdengkur mlm tu, aku dah lama maafkan korg. hahaha :) thanks sebab tahan dgn perangai aku yg fabulous nie. thanks korg! tapi, aku paling terasa rapat dgn roomate2 part 5 la. farid, din, aliff, jijol dgn fiq. budak2 nie perangai mcm haram. nseb baek la dorg still duk ngan aku nex sem. haihh, ntah apa la jadi kat rumah aku nanti. haa, bra korg jgn nak merata sgt eyh. klau aku jmpe, aku rebus sruh kau minum. 

nak membebel pun dah tak gne. sbab, aku nak tido. plan nak bfast berjemaah besok. so, kna la tido awal. jengka xde air lagi. cool kan? memg menguji kesabaran aku duk sini. fear factor punya produksi klau nak bg peserta muntah, silalah ke toilet kami. konfem, selamat 1jutaUSD kau tu. semua mesti tersingkir. busuk, bau bangkai. euww~ papehal pun, THANKS KORG! kpd semua la yg menceriakan hari2 aku kat kolej selama nie. :) sedih oke. syahdu oke :')

lagi satu nak cakap, jemput la dtg rumah aku next sem. nanti aku buat house warming partayy. kasi panas skit rumah tu. perabot semua ikea oke! lorenzo skit2. hahaha :) motif la kau, berangan!!

dah la tu. ngantok sudeyh. laptop kata pergi, tilam kata mari. apa lagi, saya minta diri..

xoxo *feeling2 gossip girl kejap* bye :)

No comments:

Post a Comment